Sider

torsdag den 13. oktober 2011

skiderikken Nikolai Iversen

Må simpelthen erkende at det er umuligt for mig at komme videre med Nikolai        . S..... osse ! Jeg er ved at blive syg af umuligheden,Kan mærke at jeg får kvalme    når jeg for gud ved hvilken gang sovser rundt på de samme steder for at finde ham. PAUSE,     min selvopholdelsesdrift byder mig at lukke af for ham. æv æv æv ! Det må nok være som en slags besættelse,for det virker som om der ikke er nogle andre i slægten jeg gider kaste mig over, og DET ved jeg er noget ævl. Mon ikke andre slægtsforskere kender til problematikken?  Der skal være en pause med ham nu. BASTA!    selvfølgelig har jeg gemt alle mine notater i en mappe,i et ringbind,på en hylde . Nikolai Iversen,hvis du skal findes, må du værsgo  gi dig til kende og dukke op selv !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar