Sider

onsdag den 19. oktober 2011

nyt fra Asmussen-slægten,juhu!

onsdag midt i efterårsferien.der ellers er gået med børnebørn . Minsandten om jeg ikke blev ringet op fra Oslo i søndags,af Dorthe Wennevold Asmussen. Det var sådan en dejlig overraskelse. Og så var hun ovenikøbet meget ,meget sød at snakke med. Hun ville sende mit brev videre til nogle familiemedlemmer i DK som nok bedre kunne hjælpe med mine ønsker om billeder af Feodor. Her til eftermiddag har jeg modtaget en mail fra et nevø-barn til ham. Som oven i købet lader til at være indstillet på at hjælpe til med både fotos og fortællinger og tilføjelser til slægtstræet. Hvor heldig kan man være ? Jeg er virkelig glad og lettet over at kontaktforsøget virkede posetivt Jeg er så spændt på at se og høre nyt, fra ham..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar