Sider

søndag den 28. april 2013

Rygmærke?

Søndag, foråret er kommet for alvor,herligt.Geoginerne fra Rikke er lagt i jorden,og måtte have avispapirshatte på i nat,for frosten ;o)
Jagten på Ermandiger,Ermantinger,som MÅ være det samme fortsætter, de stammer fra Schaffhausen,en nordlig kanton i Sweitz,med hovedstaden Schaffhausen. Der er noget koks i de noterede slagtssamlinger både på family search og gedcom,tysk.  Mange gange det samme drengenavn i hver familie,ikke nogen notering om dødsfald,så der hersker altså tvivl i mit hjerte om min egen lille søde Henning E. skulle være fejlnoteret. Kan i følge min tanke ???   Jeg vil SÅ gerne se de originale kirchenbücher. Det er muligvis ikke tilgængeligt ,og nu har jeg efterlyst det på DIS.
 Fandt et familie-segl på hjemmesiden,det er nu lidt pudsigt ,,,  lidt lissom rygmærker på rockerbanderne ?   Jeg er nok bare åndssvag! ;o) Tilværelsen var jo en ganske anden dengang og nu !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar