Sider

fredag den 16. marts 2012

Nå så fik jeg ikke noget ud af DET

Æv æv æv , mailen til arkivet i værløse kom alt for hurtigt retur med det sørgelige resultat at der ikke var en "skid" at hente derude!     Det er saftsuseme surt show!  Det eneste der kunne findes var den folketælling som jeg selv har ,og der står ganske rigtigt ikke en "dyt" om hans fødested.
Lige nu går jeg med en fornemmelse af at det ikke kan passe, at der ikke skulle  eksistere noget som helst noteret om ham.   Går og brygger på en ny mail.
    Hvis alle slægtsforskere gav så hurtigt op, så----- ! ikke sandt ?

 Jeg har imidlertid haft en del bøvl med programmet myheritage.hvor slægtstavlen befinder sig.
Det virker som om programmet selv sætter fotos ind vilkårligt. Irriterende !
 og hvordan er det så lige at jeg kan rette det ??
ligesådan med gengangere (ubs, altså ikke de rigtige  ;o) ), men dubletterne, som bare dukker op, og forstyrrer systemet.
Hver gang jeg har rettet i det ,og udgiver,håber jeg inderligt at fejlene er blevet rettet!!!   Det er hermed oplyst til jer der ser på tavlen ind imellem ubs!ubs!. Beklager så meget.
Nu håber jeg så at Eva W-I, og hendes nærmeste, er blevet rigtigt placeret,for det har voldt problemer længe. suk!
Og når lille søde Ditte  vises som Per, bliver jeg altså ked af det !

(helt privat synes jeg at man KAN alt for meget i myheritage!)
 På nogen punkter fungerer det godt,men-!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar