Sider

søndag den 28. august 2011

intet svar fra Værløse lokalarkiv? hvorfor ??

De har ikke reageret endnu på Værløse lokalarkiv. Sært og underligt, man kunne da i det mindste vente at de svarede på at de havde modtaget spørgsmålet??  Nå    ÆRGERLIGT!!!
Per foreslår at jeg kunne henvende mig på Haderslev lokal-arkiv, evt sende hans flotte signatur med , og forklare min situation. Måske er han bare ikke født i det amt (jeg har jo nu været igennem hele amtat 2 gange),men er kommet dertil som ung (uddannelsessøgende) el l. og det kunne være grunden til at der ved hans begravelse er tilføjet ;;han var fra Haderslev! Det kunne jo være en besked fra enken, der måske ikke vidste nærmere???Hvem ved?
mon der eksisterer lister over elever på katadralskoler o l.i Haderslev?
Det ærger mig at jeg ikke kan komme videre med ham, han er så særlig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar