Sider

fredag den 30. marts 2012

 Nå, endnu et klagesuk!   ja ja ja!!!
Myheritage er jo ok og effektivt til at samle flere personer ind.  Men somme tider synes jeg nu programmet er lige lovlig "smarrt"    Det irriterer mig ret meget at diverse fotos tilsyneladende bliver sat tilfældigt på de forskellige personer, og DET er sågu da dumt ?? Jeg blir frustreret når jeg ser at lille søde Ditte hedder Per osv osv  og Dyvekes person- billede vises hos Mentz von Ravenburg. HVABBA!
 Jeg har en ny ting som irriterer mig meget med det program. Jeg får en del personer, som jeg har data på , kaldt "ukendt"  når jeg udgiver siden.Nu har jeg skrevet til foretagenet og bedt om en forklaring på det. Måske har jeg bare gjort en lille tilfældig fejl?   Det er lidt "tosset" fordi de samme personer er tydeligt nævnt med alle oplysninger i Eva `s træ.  altså: de er med i Wolsgaard-Iversen, men ikke i Wolsgaard Iversen. hmmmm???? ikkesandt ? Har været helt derude hvor jeg gættede på om personer SELV havde rettet i MIT træ (uden at give mig besked,forstås!) Eller om de pågældende personer har en særordning ?

Jeg kigger nervøst i mailboxen hver dag, og endnu er der ikke kommet gen-svar fra arkivet i Værløse vedr. Nikolai Iversen (monsøren ).
sålænge der ikke er kommet et NEJ  er der vel lidt håb endnu, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar