Sider

fredag den 30. januar 2015

nå.og det er blevet januar 2015.Begge vores computere har været i alvorlig udu. Nu virker de begge to igen,heldigvis. Regningen er ikke kommet endnu,men jeg ved at den bliver godt pebret !!
Jeg har lavet en kæmpe gedcom fil af hele slægtstræet og overført det til Legacy. Det næste projet ,som er begyndt,bliver at checkke hele træet og alle personerne for tilhørende fakta og oplysninger.Jeg har en lumsk anelse at jeg inden næste indbetaling af kontingent til myhertage,vil afslutte det.Det er for dyrt,og de funktioner de tilbyder,bryder jeg mig ikke om.Jeg gider ikke bruge så mega megen tid på at sidde og checkke alle de  smart maches.Der er så enormt mange andre slægtstræer,der så gerne vil have maches ind i mit.og som sagt gider jeg ikke bruge ugevis på at godkende og afvise deres forsøg. Jeg tror at myheritage er vilde med min type træer.spændende adels -skovrider-biskopper-ridder-familier,der krydser ind og ud mellem hinanden og ikke mindst alle mine vidunderlige fotos og våbenskjolde.
De ringede mig op for et stykke tid siden nu,og var simpelthen ikke til at slippe af med igen.De forstod ikke ,eller kunne ikke acceptere at jeg ikke var interesseret i at oprette mig som et eller andet super"noget" for et ekstra godt tilbud. Til sidst måtte jeg have Per til at gentage mine ord igen og igen. Det var lige før vi kom op at skændes med ham. Pyyyyh!  derfor denne beslutning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar